Tiden bara flyger iväääg

Tjenixen people!
Idag är det redan söndag igen.. såååååå tråkigt, vill inte gå upp tidigt imorgon, vill inte ha måndag vill inte gå en till vecka i skolan, jag ooorkar inte :( längtar så himla mycket till lovet, ska njuta som bara den.
Men ja vad har hänt i helgen då? Började i fredags med att Johanna kom hem så blev o umgås med henne hela kvällen och prata o så, sen på lördag blev det stan med mamma (hitta svarta jeans, lite smink och en bh) sen köpte vi med oss subway heeem, sååååå gott och efter det åkte jag hem till Hampus för att spendera kvällen där, sen kom pappa och hämtade mig vid 22:00 ungefär.
Idag har det inte hänt så mycket, tränade imorse med johanna var galet jobbigt haha sen tog jag det lugnt, pillade lite med en viss persons födelsedagspresent eller ja jag letade runt för inspiration till vad jag ska ge haha och sen blev det kemi plugg, har nyss ätit o nu ska jag inte skriva mer för blir så himla mycket!
två bilder från i helgen, båda från i fredags! Tror jag? ..
PEACE

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback