sooovmorgon!

Tjenixen people!
Galet skön och nödvändig sovmorgon idag alltså! Börjar 12:20 för de första två lektionerna var inställda, eller ja man skulle jobba på egen hand, men ja, det gör man ju inte direkt haha, får ta igen det i helgen istället! Sitter o lyssnar musik nu iaf och chillar lite med DH på på tvn bakom, tog alldeles nyss lite kort som jag tänkte dela med mig av till er, bland annat min outfit, när jag precis vaknat haha och lite på mitt rum eftersom vissa har bett om att få se det, tog dock bara kort på den städa delen av mitt rum haha! ;) 
ENJOY :
nehe de bilderna på rummet vill inte sammarbeta så de kanske kommer upp senare eller nån annan dag, men aaah nu ska jag snart käka lunch sen dra mig mot skolan!
PEACE

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback