Sick..

Tjenixen people!
Ligger i min säng som jag gjort hela helgen, eller ja jag har skiftat mellan min och Hampus under hela helgen haha.. Är helt död, huvudet gör ont och har gjort hela helgen precis som halsen o hela kroppen har. Men strunt i det just nu !;)
Idag har jag iaf övningskört hihi, Like for real, först övade vi på 70 väg och det gick jätte bra sen när vi jag åkte förbi Volvo för att vända frågade pappa om jag ville köra hem så det gjorde jag o det var i stort sett helt fel fritt, as glad :D bara lite ryck när jag släpper kopplingen när jag växlat ner till tvåan o ska svänga men det kommer ju med tiden såklart, var egentligen bara det jag ville säga haha, nu ska jag fortsätta ligga i min säng o hosta och ha ont i huvudet..
PEACE


Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback