Nyårsafton

tjenixen people!
Ligger här i sängen lite halvdeppig, har vart seg hela dagen (antaligen för jag sovit max 4 timmar inatt) men det har vart ganska så värt. Allt var super bra och super kul fram till typ 00:00 då det hände en sak jag inte känner att det behövs ta upp, men mitt nya år hade ju kunnat börja bättre, menmen. Så var lite dålig stämning ett tag men så blev det bättre och närmare halv 4 började jag, hampus, becky, ralle, ralf och carlsson röra oss hemåt, fick jävligt ont i fötterna men äsch,det är ju bara nyår en gång per år!
Men skulle iaf sammanfatta denna kväll/natt som bra trotts allt, lätt bäst hittills iaf! Tack till alla som var där och speciellt poven som höll i festen.
PEACE
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback