Is anybody listening?

Random rubrik efter låten som spelades haha.
Men tjenixen people! Sitter här i mitt ny städade rum och ny bäddade säng himla fräscht och skönt att vara klar..
Har inte haft någon speciell dag idag, som varje torsdag i princip, idrott, kemi, bild och form och fysik, helt okej och snabb dag. När jag kom hem gjorde jag kladdkaka utan kakao haha, tycker inte om vanlig för det smakar så mycket choklad (så nu vet alla det Mathilda hahaha) så gjorde helt enkelt utan. Sen bestämde jag mig för att städa för hatar stökigt rum o mitt var verkligen katastrof!!
Tänkte slänga in en liten bildbomb på mitt rum i detalj eftersom folk frågade förut och då funkade det inte, men nu kommer det massa mobilbilder haha..
Enjoy!
 


PEACE

Kommentarer
Mathiiiii

Anna gillar inte kladdkaka..



Blogg: http://mathildajensen.blogg.se
2013-01-31 @ 23:30:02




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback