hola!

Tjenixen people!
Så vad har hänt idag? Jo, började med sovmorgon till 10 och slutade skoldagen runt halv 1, ypperligt (?) skönt ska ni veta! När jag kom hem velade jag fram o tillbaka om jag skulle träna eller inte, men tänkte på känslan efter o vipps så var jag påväg till gymmet, körde ett ganska hårt pass och jag klagar inte alls, men mina baksida lår muskler och arm muskler bör vara döda imorgon haha! ;)
Kom nu precis hem, har vart o övninskört med pappsen, gick riktigt bra! Bara det att vi körde ju i vilsta sen sa pappa sväng här o jag fattade inte vart så blev o köra rakt fram o kom ut i stenby där det var trafikljus o grejer, rätt läskigt men det gick finemang det med, så det känns jätte bra :D
Här under ser ni två dåliga bilder på mitt utseende och outfit idag, samt två bilder på mig innan gymmet och på gymmet, KÖTTA! 
PEACE

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback