Done and done!

Så nu är jag i stort sett klar med den nya designen o allt sånt. Kanske lite små fix som måste justeras men det får bli med tiden, orkar inte ha den skyddad längre, så welcome back kära läsare! 
och ett STORT TACK till wiktor som hjälpte mig lite grann på photoshop för jag inte fatta en grej, tog nästan en timma för att det skulle funka, men jaa tack! :D
Nu sitter jag här vid skrivbordet, ska nog snart stänga av sen lägga mig i sängen innan det är dags för o sova, är super trött så lär nog somna rätt snabbt sen när jag väl bestämmer mig för det, ska bli riktigt skönt och få lite sömn haha, längtar!
Imorgon blir det kort skoldag sen har jag bestämt mig för o gå och gymma ett tag, kommer nog bli skönt, gymmade ju igår, första gången med passen jag fått av min syster yster och ja, becky dog iaf så jag ska inte klaga, har lite träningsvärk iaf så det är skönt!
MEN ska inte skriva mer nu haha..
jag julen 2007, haha!                                       Lilla Tildis när hon var valp, so cute :(
 
  Jag stinis och fridis spex i nian.                                En härlig bild från sommar 2011, bosse me becky!
PEACE
 
 
 
 
 

Kommentarer




Kommentera inlgget hr!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihg mig?

Trackback